Oei, dat is zeker niet te bedoeling! Mocht er toch iets kapot of beschadigd bij je binnenkomen, laat het me dan zo snel mogelijk weten, het liefste binnen 48 uur na ontvangst. Stuur even een mailtje met een foto erbij, dan kijk ik meteen met je mee naar een passende oplossing. Of dat nu een vervangend item is, een (deel)vergoeding of iets anders. We komen er samen uit.