Mijn (t)huis is in Oude Niedorp, maar ik help je graag, waar je ook woont!
(03)
KENNISMAKEN?
FAQ
KLANTENSERVICE
VERZENDING
RETOUREN
OVER ONZE SAMENWERKING
BUDGET EN MOGELIJKHEDEN
NA HET ADVIES
Oei, dat is zeker niet te bedoeling! Mocht er toch iets kapot of beschadigd bij je binnenkomen, laat het me dan zo snel mogelijk weten, het liefste binnen 48 uur na ontvangst. Stuur even een mailtje met een foto erbij, dan kijk ik meteen met je mee naar een passende oplossing. Of dat nu een vervangend item is, een (deel)vergoeding of iets anders. We komen er samen uit.
Mailen kan via hola@cabanacollective.nl of via het contactformulier. Ik probeer je binnen 1 à 2 werkdagen te antwoorden, vaak sneller, tenzij ik net op pad ben met een staal, een hond of een halve keuken in m’n armen.
Appen mag zeker! Liever zelfs dan bellen, want als ik niet met een klant in gesprek ben, sta ik waarschijnlijk met m’n ellebogen in de kalkverf. Toch liever bellen? Dat kan van maandag t/m zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur via +31 6 17315899.
Ik geloof niet in duurzaamheid als modewoord, maar wel in bewuste keuzes. De producten in de shop zijn geselecteerd op kwaliteit, karakter en tijdloosheid. Geen wegwerptrends dus. Ik kies voor leveranciers met aandacht voor ambacht en hergebruik verpakkingsmateriaal als het kan.
Soms zijn duurzame verpakkingsopties helaas nét niet stevig genoeg. En dan vind ik het uiteindelijk duurzamer dat een kwetsbaar item heel bij jou aankomt. Dus als er per ongeluk een beetje plastic omheen zit, dan is dat met reden: liever een stevig pakketje dan een duurzaam doosje vol scherven.